Efektivnější správa areálu Coca-Cola HBC díky řešení od Innovis

12 prosince, 2023

1 min

Hladký a bezproblémový průjezd aut a pohyb osob po celém areálu bez papírování, spolu s dokonalým přehledem o všem, co se v areálu děje. To vše jsme zajistili pro našeho významného klienta, Coca-Cola HBC.

Náš klient ve svém výrobním závodě v pražských Kyjích dlouhodobě pociťoval několik problémů. Bylo tedy nezbytné co nejvíce automatizovat vjezd vozidel a nakládku zboží bez zbytečné administrativy. Představte si například, že každý návštěvník musel při vstupu do areálu absolvovat instruktáž o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a požární ochrany a podepsat mnohastránkový dokument. A věřte, že s tak masivním objemem objednávek klient byla administrativní zátěž skutečně velká.

Navrhli jsme jednoduché, a přesto sofistikované řešení, které zahrnuje kamerový systém a softwarovou aplikaci M2C Log řízenou umělou inteligencí pro zaznamenávání vstupu vozidel a přístupu zaměstnanců pouze s odpovídajícím oprávněním.

Jak říká Petr Mařas, správce majetku ve společnosti Coca-Cola HBC, výsledkem je zjednodušení průjezdu vozidel, urychlení procesů a hlavně získání přesných dat, která slouží k perfektnímu plánování příjezdů a návštěv. Navíc dochází i ke zvýšení bezpečnosti a efektivnější správě areálu.

My si v Innovis důvěry našeho klienta velmi ceníme a díky této spolupráci jsme přesvědčeni, že máme opravdu na co být hrdí.

Související služby

Domluvte si
nezávaznou konzultaci

Vyplňte vaše jméno.
Pouze písmena A-Z.
Minimálně 2 znaky.
Vyplňte váš e-mail.
E-mail je ve špatném tvaru.
Vyplňte telefonní číslo.
Nepovolené znaky.
Pouze 9 místné číslo.
Zpráva musí obsahovat alespoň 10 znaků
Musíte souhlasit se zpracováním osobních údajů
Formulář byl úspěšně odeslán.

Magazín

V Shopping Palace Zlaté Piesky vítá návštěvníky e-Reception

V Shopping Palace Zlaté Piesky vítá návštěvníky e-Reception

Když jsou kvalifikovaní lidé vzácností, stačí zaměstnat elektronickou recepční Bratislavské obchodní centrum pro své kancelářské prostory dlouho postrádalo šikovné recepční s výbornou kvalifikací. Na trhu práce jednoduše scházely. To bylo příčinou vysoké fluktuace a nesprávného fungování služeb. Společnost MVGM Property Management Slovakia, která budovu spravuje, nás požádala, abychom situaci důkladně zhodnotili. Na základě toho jsme doporučili instalaci e-Reception. A jaký byl výsledek?

Vyjádření k tragické události na Univerzitě Karlově

Vyjádření k tragické události na Univerzitě Karlově

S hlubokým smutkem a lítostí jsme sledovali tragickou událost, ke které došlo včera na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V takových chvílích není slov, která by dokázala vyjádřit náš zármutek a chtěli bychom vyjádřit upřímnou soustrast pozůstalým. Tato tragédie by se neměla nikdy stát a je to připomínka důležitosti zajištění bezpečnosti našich univerzitních komunit. Vyjadřujeme podporu Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a všem, kteří jsou touto událostí

Případová studie – Skupina AutoPalace

Případová studie – Skupina AutoPalace

Auto Palace dlouhodobě poptával dodavatele vhodného technologického řešení za účelem sběru dat o pohybu zákazníků na jejich showroomech. Cílem bylo zjistit a průběžně analyzovat model chování návštěvníků Showroomu v Praze Vysočanech.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.